}

Якість

Наріжним каменем є якість

 Висока якість є основою діяльності та цінністю компанії "Оріон". Прагнення до високої якості завжди відрізняло діяльність, продукцію і послуги компанії "Оріон". Підготовка працівників і їх бажання все робити належним чином є джерелом високої якості в компанії "Оріон".

Компанія "Оріон" регулярно проводить оцінку показників своєї роботи. Різні показники та стандарти якості використовуються для оцінки просування компанії "Оріон" у порівнянні з іншими компаніями. Крім того, замовники і споживачі стежать за показниками якості компанії "Оріон". Компанія регулярно вивчає дані, що отримуються від зацікавлених осіб, і відповідає їм відповідним чином. Оцінки і зворотний зв'язок служать основою для постійного удосконалення компанії "Оріон". Окрім внутрішніх аудитів, показники роботи компанії "Оріон" оцінюються декількома органами.

Імідж компанії відіграє важливу роль у фармацевтичній та діагностичній діяльності. Компанія "Оріон" надає особливе значення якості своєї продукції і послуг і досвіду своїх працівників світового класу. Фармацевтична компанія не зможе перенести втрату довіри своїх клієнтів. Одного разу втративши довіру, було б дуже складно завоювати її знову.

Якісна організація забезпечує відповідність продукції та технологічних процесів компанії "Оріон" критеріям якості. У компанії "Оріон" усі відповідають за якість. Управління якістю охоплює усі операції і процедури компанії "Оріон".

Компанія "Оріон" відстежує якість і небажані ефекти своєї продукції впродовж усього часу, поки така продукції є доступною на ринку. Здатність відповідати на багато запитів разом з належною документацією та повною можливістю оперативного контролю дозволяють компанії "Оріон" швидко приймати заходи, що забезпечують безпеку користувачам лікарських засобів в усіх випадках, коли в цьому виникає необхідність.

Управління якістю охоплює також усі матеріали, фармацевтичну продукцію і послуги, придбані у постачальників. Якість роботи постачальників оцінюється і контролюється впродовж усього терміну дії господарських стосунків. Оцінка якості постачальників включає письмові звіти про роботу постачальників, аудити, що проводяться на об'єктах постачальників, контроль точності постачань і інші результати.

 

Українське підтвердження сертифікату GMP Еспоо

Українське підтвердження сертифікату GMP Турку

Українське підтвердження сертифікату GMP Сало