Відповідальність

Політика якості, прийнята в компанії «Оріон»

Політика якості включає шість основних елементів:

  1. Потреби і очікування клієнта є рушійною силою діяльності компанії «Оріон», і ми повинні відповідати їм, щоб бути успішною компанією.
  2. Ми дотримуємося етичних принципів, поточних регуляторних положень і цінностей компанії «Оріон».
  3. Прихильні якості люди створюють якісні організації, саме тому наша діяльність ґрунтується на дослідному і мотивованій персоналі.
  4. У компанії «Оріон» поняття «якість» є всеосяжним і відноситься до всього, чим ми займаємося.
  5. Ми контролюємо і вимірюємо якість наших операцій, і ми віддані практиці безперервного поліпшення.
  6. Ми віддані роботі в відповідно до нашої політики якості, і очікуємо, що особи, які співпрацюють з нами, так само відносяться до питань якості.

Якість є спільним інтересом і важливим фактором нашого успіху, що гарантує задоволення запитів наших клієнтів. Політика якості компанії «Оріон» є зобов'язанням перед нашими клієнтами та іншими зацікавленими групами осіб.

Зробивши політику якості невід'ємною складовою частиною нашої практичної щоденної роботи, ми створили постійний виклик для системи управління якістю. Всі ми - і керівництво, і працівники - в рівній мірі повинні бути відданими політиці якості, щоб домогтися успіху.